Najčastejšie kladené otázky

Ako môžem objednať tovar?
Tovar si môžete objednať na e-shope www.wowbyme.sk
Ak si nebudete dať vedieť rady, zavolajte nám na 0905944327 a my vám s radosťou pomôžeme a objednávku vytvoríme za Vás.


Ako viem, či je tovar skladom?
Tovar je skladom v prípade, že sa vám dá vložiť do košíka. Ak pri produkte svieti nápis nie je skladom, tovar nie je v danej chvíli dostupný.


Akú formu dopravy môžem zvoliť?
Pre pohodlné nakupovanie a dodanie tovaru našim zákazníkom ponúkame rôzne formy dopravy.

Doprava a poštovné

 

 


Je možné si tovar aj priamo vyzdvihnúť na výdajnom mieste?
Áno. Adresa pre vyzdvihnutie je v sídle spoločnosti Wowbyme s.r.o. na adrese: Čajkovského 28, Nitra. V tomto prípade však nie je možná platba v hotovosti. Prosím zvoľte preto platbu prevodom na účet alebo platbu kartou.


Akú formu platby môžem zvoliť?
Pre pohodlné nakupovanie našim zákazníkom ponúkame rôzne formy platby.

Možnosti platby

 


Koľko trvá dodanie tovaru?
Dodanie tovaru trvá v závislosti od zvolenej prepravy (viď. https://www.wowbyme.sk/doprava-a-postovne/).
Objednávky doručené do 9:00 + forma prepravy cez Zásielkovňu  alebo objednávky doručené do 13:00 + forma prepravy Slovenskou poštou sú expedované ešte v ten istý deň.


Ako sa môžem stať ambasádorkou pre značku Wowbyme?
V prípade záujmu o bližšiu spoluprácu formou ambasádorstva značky Wowbyme nás neváhajte kontaktovať emailom na info@wowbyme.sk.


Ako mám postupovať pri reklamácii?
V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte emailom na info@wowbyme.sk

 

Reklamácia a výmena tovaru

 


Ako mám postupovať pri výmene tovaru?
V prípade reklamácie nás prosím kontaktujte emailom na info@wowbyme.sk

Reklamácia a výmena tovaru

 

 

X